Strategii de succes pentru incluziunea și adaptarea şcolară a elevilor cu ADHD
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
633 36
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-27 23:44
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
376.56.015.3+159.922.7 (1)
Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools (658)
Psychology (3516)
SM ISO690:2012
. Strategii de succes pentru incluziunea și adaptarea şcolară a elevilor cu ADHD. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Educație preșcolară și primară, 1-2 martie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. 4, pp. 377-381. ISBN 978-9975-76-269-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 4, 2019
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 1-2 martie 2019

Strategii de succes pentru incluziunea și adaptarea şcolară a elevilor cu ADHD

CZU: 376.56.015.3+159.922.7

Pag. 377-381

 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 24 ianuarie 2020


Google Scholar Export

<meta name="citation_title" content="Strategii de succes pentru incluziunea și adaptarea şcolară a elevilor cu ADHD">
<meta name="citation_author" content=" ">
<meta name="citation_publication_date" content="2019">
<meta name="citation_collection_title" content="Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice">
<meta name="citation_volume" content="Vol. 4">
<meta name="citation_firstpage" content="377">
<meta name="citation_lastpage" content="381">
<meta name="citation_pdf_url" content="https://ibn.idsi.md/sites/default/files/imag_file/377-381_1.pdf">