Impactul mediului socio-familial şi al instituţiei preşcolare în dezvoltarea personalităţii copilului
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
635 46
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-14 02:05
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
316.356.2-053.2+37.018.1 (1)
Social structure. Society as a social system (1018)
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (4067)
SM ISO690:2012
TURCULEŢ, Iuliana. Impactul mediului socio-familial şi al instituţiei preşcolare în dezvoltarea personalităţii copilului. In: Interuniversitaria, Ed. 12, 26 mai 2016, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2017, Ediția 12, pp. 133-138. ISBN 978-9975-50-197-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Interuniversitaria
Ediția 12, 2017
Colocviul "Interuniversitaria"
12, Bălți, Moldova, 26 mai 2016

Impactul mediului socio-familial şi al instituţiei preşcolare în dezvoltarea personalităţii copilului

CZU: 316.356.2-053.2+37.018.1

Pag. 133-138

Turculeţ Iuliana
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 21 ianuarie 2020


Rezumat

The article focuses of the influence o family and social environment to overcome the resistance phenomenon in children education. It outlines of successful education child in the family; enviromental conditions that ensure normal development of the child.

Cuvinte-cheie
family, social and family environment, functions of the family, creative potential.