Strategii de învățare: între tradițional și inovativ
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
669 28
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-02 16:20
SM ISO690:2012
ANTIP, Crina Ramona. Strategii de învățare: între tradițional și inovativ. In: Dialog intercultural polono-moldovenesc: Culegere de studii. Materialele Congresului Știinţific Internaţional Polono-Moldo-Român: Educaţie-PoliticăSocietate, 1-4 aprilie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. III, nr.1, pp. 44-47. ISBN 978-9975-76-273-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Dialog intercultural polono-moldovenesc
Vol. III, nr.1, 2019
Congresul "Dialog intercultural polono-moldovenesc"
Chişinău, Moldova, 1-4 aprilie 2019

Strategii de învățare: între tradițional și inovativ


Pag. 44-47

Antip Crina Ramona
 
Şcoala Gimnazială „Nicolae Bălcescu”, Bacău
 
 
Disponibil în IBN: 20 ianuarie 2020


Rezumat

The usage of modern methods increases the imagination, interests, creativity, curiosity, relaxation, creating esthetic taste, ability to act, etc. When they are asked to choose between classic and modern in the use of educational means, trainers, educators should start from learners abilities  (age, skills, needs, etc.) and combine creatively these methods, with measure and sense, intellectually and aesthetically, to obtain desirable and targeted skills.