Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2020-01-29 19:24 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:004 (112) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (4076) |
Computer science and technology. Computing. Data processing (4280) |
![]() CHIRIAC, Tatiana. Marcarea socială – instrument de învățare, cercetare și distribuire a cunoștințelor. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului, Ed. Seria XXI, 21-22 martie 2019, Chișinău. Chisinau, Republic of Moldova: 2019, Seria 21, Vol.2, pp. 332-342. ISBN 978-9975-3370-3-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului Seria 21, Vol.2, 2019 |
||||||
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului" Seria XXI, Chișinău, Moldova, 21-22 martie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:004 | ||||||
Pag. 332-342 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
In this article the author analyzes the impact, principles and features of online social bookmarking applications that can influence the educational process due to specific facilities that they possess. |
||||||
|