Condiții psiho-pedagogice și artistice de formare a orientărilor valorice la studenți în procesul educației coregrafice
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
598 5
Ultima descărcare din IBN:
2023-10-15 16:43
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015.3:792.8-057.874 (1)
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3998)
Theatre. Stagecraft. Dramatic performances (523)
SM ISO690:2012
TALPĂ, Svetlana. Condiții psiho-pedagogice și artistice de formare a orientărilor valorice la studenți în procesul educației coregrafice. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului, Ed. Seria XXI, 21-22 martie 2019, Chișinău. Chisinau, Republic of Moldova: 2019, Seria 21, Vol.2, pp. 86-95. ISBN 978-9975-3370-3-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului
Seria 21, Vol.2, 2019
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului"
Seria XXI, Chișinău, Moldova, 21-22 martie 2019

Condiții psiho-pedagogice și artistice de formare a orientărilor valorice la studenți în procesul educației coregrafice

CZU: 37.015.3:792.8-057.874

Pag. 86-95

Talpă Svetlana
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 14 ianuarie 2020


Rezumat

The article highlights the value-orientational component of choreographic education in the universal and European values. The structural elements of choreographic education are distinguished and such peculiarities as integrity, structuralness, hierarchicalness, interdependence of space and environment and multiplicity of description is distinguished in the following article. The idea of education and educational environment forming, the components of which are interacting objectives, content and organization of training activities.