Articolul precedent |
Articolul urmator |
598 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-10-15 16:43 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3:792.8-057.874 (1) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3998) |
Theatre. Stagecraft. Dramatic performances (523) |
SM ISO690:2012 TALPĂ, Svetlana. Condiții psiho-pedagogice și artistice de formare a orientărilor valorice la studenți în procesul educației coregrafice. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului, Ed. Seria XXI, 21-22 martie 2019, Chișinău. Chisinau, Republic of Moldova: 2019, Seria 21, Vol.2, pp. 86-95. ISBN 978-9975-3370-3-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului Seria 21, Vol.2, 2019 |
||||||
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului" Seria XXI, Chișinău, Moldova, 21-22 martie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015.3:792.8-057.874 | ||||||
Pag. 86-95 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article highlights the value-orientational component of choreographic education in the universal and European values. The structural elements of choreographic education are distinguished and such peculiarities as integrity, structuralness, hierarchicalness, interdependence of space and environment and multiplicity of description is distinguished in the following article. The idea of education and educational environment forming, the components of which are interacting objectives, content and organization of training activities. |
||||||
|