Articolul precedent |
Articolul urmator |
702 43 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-11 16:02 |
SM ISO690:2012 GOLUBIŢCHI, Silvia. Aspecte metodologice de studiere a poveștilor în clasele primare. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective, Ed. 1, 27-28 septembrie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. 1, pp. 131-135. ISBN 978-9975-76-285-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 1, 2019 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" 1, Chişinău, Moldova, 27-28 septembrie 2019 | ||||||
|
||||||
Pag. 131-135 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În clasele primare poveștile reprezintă conținuturile cele mai interesante pentru elevi. Se studiază povești culte, cât și populare. Prin intermediul poveștilor dezvoltăm elevilor abilitatea de a povesti, le cultivăm valorile morale și copilul învață strategii de viață, descoperă consecințele unor fapte și atitudini și își însușește comportamente sociale pozitive. |
||||||
Cuvinte-cheie poveste, coordonate ale poveștii, lectura explicativă, personaje pozitive, personaje negative, story, story coordinates, explanatory reading, positive characters, negative characters |
||||||
|