Aspecte metodologice de studiere a poveștilor în clasele primare
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
702 43
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-11 16:02
SM ISO690:2012
GOLUBIŢCHI, Silvia. Aspecte metodologice de studiere a poveștilor în clasele primare. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective, Ed. 1, 27-28 septembrie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. 1, pp. 131-135. ISBN 978-9975-76-285-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 1, 2019
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective"
1, Chişinău, Moldova, 27-28 septembrie 2019

Aspecte metodologice de studiere a poveștilor în clasele primare


Pag. 131-135

Golubiţchi Silvia
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 2 ianuarie 2020


Rezumat

În clasele primare poveștile reprezintă conținuturile cele mai interesante pentru elevi. Se studiază povești culte, cât și populare. Prin intermediul poveștilor dezvoltăm elevilor abilitatea de a povesti, le cultivăm valorile morale și copilul învață strategii de viață, descoperă consecințele unor fapte și atitudini și își însușește comportamente sociale pozitive.

In primary classes, stories are the most interesting content for pupils. Worship stories are studied as well as popular. Through stories we develop the students' ability to tell stories, cultivate their moral values and the child learns life strategies, discovers the consequences of facts and attitudes and learns positive social behaviours.

Cuvinte-cheie
poveste, coordonate ale poveștii, lectura explicativă, personaje pozitive, personaje negative,

story, story coordinates, explanatory reading, positive characters, negative characters