Practici și experiențe pedagogice în deținerea competenţei de self-management a activităţii de învăţare la studenţi
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
581 11
Ultima descărcare din IBN:
2023-04-02 21:57
SM ISO690:2012
LAŞCU, Lilia. Practici și experiențe pedagogice în deținerea competenţei de self-management a activităţii de învăţare la studenţi. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective, Ed. 1, 27-28 septembrie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. 1, pp. 44-49. ISBN 978-9975-76-285-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 1, 2019
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective"
1, Chişinău, Moldova, 27-28 septembrie 2019

Practici și experiențe pedagogice în deținerea competenţei de self-management a activităţii de învăţare la studenţi


Pag. 44-49

Laşcu Lilia
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 2 ianuarie 2020


Rezumat

Articolul dat prezintă exemple de bune practici și experiențe pedagogice al deținerii competenței de self-management a activității de învățare la studenți. În acest context, ne-am propus identificarea experiențelor cadrelor didactice privind deținerea competenței de self-management a activității de învățare la studenții moderni. Rezultatele obținute sunt analizate și interpretate atât din punct de vedere cantitativ cât și calitativ.

The article presents examples of good practices and pedagogical experiences of owning the competence of self-management of the learning activity in students. In this context, we have proposed to identify the experiences of teachers focusing on the forming the competence of self-management of the learning activity in modern students.The results obtained are analyzed and interpreted both quantitatively and qualitatively.