Articolul precedent |
Articolul urmator |
581 11 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-04-02 21:57 |
SM ISO690:2012 LAŞCU, Lilia. Practici și experiențe pedagogice în deținerea competenţei de self-management a activităţii de învăţare la studenţi. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective, Ed. 1, 27-28 septembrie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. 1, pp. 44-49. ISBN 978-9975-76-285-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 1, 2019 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" 1, Chişinău, Moldova, 27-28 septembrie 2019 | ||||||
|
||||||
Pag. 44-49 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul dat prezintă exemple de bune practici și experiențe pedagogice al deținerii competenței de self-management a activității de învățare la studenți. În acest context, ne-am propus identificarea experiențelor cadrelor didactice privind deținerea competenței de self-management a activității de învățare la studenții moderni. Rezultatele obținute sunt analizate și interpretate atât din punct de vedere cantitativ cât și calitativ. |
||||||
|