Articolul precedent |
Articolul urmator |
989 144 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-10 20:25 |
SM ISO690:2012 GANGAN, Svetlana. Perspectivele fidelizării clienţilor în condiţiile noilor provocări economice. In: Promovarea valorilor social-economice în contextul integrării europene, 12-13 decembrie 2019, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia „Adrilang“, 2019, pp. 300-304. ISBN 978-9975-3287-6-0. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Promovarea valorilor social-economice în contextul integrării europene 2019 | ||||||
Conferința "Promovarea valorilor social-economice în contextul integrării europene" Chișinău, Moldova, 12-13 decembrie 2019 | ||||||
|
||||||
Pag. 300-304 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Fidelizarea clientilor reprezinta un mijloc de argumentare a performantei entităţii pe piata sa, asigura certitudine in realizarea cifrei de afaceri, aducand astfel valoare firmei. Cercetarile au demonstrat, ca fidelizarea clientilor este mai putin costisitoare decat cucerirea de noi clienti. Clientii fideli prezinta surse incontestabile pentru firma, deoarece sunt mai putin dispusi sa schimbe marcile in timpul campaniilor promotionale. Atunci cand firma creeaza un program, care are ca rezultat fidelizarea reala, clientii cumpara ceea ce reprezinta, in perceptia lor, firma si nu pretul mărfii. Ei cumpără mai mult imaginea entităţii, decât produsul. |
||||||
Cuvinte-cheie clienti efectivi, clienţi potentiali, clienti interni, imagine corpporativă, imagine de produs, tehnici de promovare a vânzărilor |
||||||
|