Articolul precedent |
Articolul urmator |
420 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-15 19:29 |
SM ISO690:2012 CALLO, Tatiana. Tehnologia inovativă a fenomenului pedagogic total . In: Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării, 1-2 noiembrie 2011, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2011, pp. 214-217. ISBN 978-9975-56-010-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării 2011 | ||||||
Conferința "Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării" Chişinău, Moldova, 1-2 noiembrie 2011 | ||||||
|
||||||
Pag. 214-217 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Generating new learning technologies, in current cart of the educational reference, involves “the whole” learner brain, being designed as an “instruction to use” it. The technology approach of the total pedagogical phenomenon, as a new orientation in science education, set in motion all existing relations both inside and outside, and allows the overall perception of all values in circulation. |
||||||
|