Tehnologia inovativă a fenomenului pedagogic total
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
420 5
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-15 19:29
SM ISO690:2012
CALLO, Tatiana. Tehnologia inovativă a fenomenului pedagogic total . In: Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării, 1-2 noiembrie 2011, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2011, pp. 214-217. ISBN 978-9975-56-010-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării 2011
Conferința "Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării"
Chişinău, Moldova, 1-2 noiembrie 2011

Tehnologia inovativă a fenomenului pedagogic total


Pag. 214-217

Callo Tatiana
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 6 decembrie 2019


Rezumat

Generating new learning technologies, in current cart of the educational reference, involves “the whole” learner brain, being designed as an “instruction to use” it. The technology approach of the total pedagogical phenomenon, as a new orientation in science education, set in motion all existing relations both inside and outside, and allows the overall perception of all values in circulation.