Valenţele activităţilor creative în creşterea coeziunii grupului şcolar
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
710 11
Ultima descărcare din IBN:
2023-04-12 10:52
SM ISO690:2012
COTOS (PELEVANIUC), Ludmila. Valenţele activităţilor creative în creşterea coeziunii grupului şcolar. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, Ed. 5, 18 octombrie 2019, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2019, Ediția 5, pp. 126-129. ISBN 978-9975-3302-8-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii
Ediția 5, 2019
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii"
5, Bălți, Moldova, 18 octombrie 2019

Valenţele activităţilor creative în creşterea coeziunii grupului şcolar


Pag. 126-129

Cotos (Pelevaniuc) Ludmila
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 2 decembrie 2019


Rezumat

In this article is elucidated the problem of cohesion of the school group. There are also developed various creative activities that will help to increase school group cohesion. Taking into account the importance of forming the cohesion of the school group, which can become an important educational factor that creates conditions for group and group education, we assume that under the favorable conditions of the cohesive training school group it is possible to maintain the well-being of each member of the group non-uniform.

Cuvinte-cheie
cohésion, school group, creative activities, children with disabilities