Articolul precedent |
Articolul urmator |
609 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-11 16:52 |
SM ISO690:2012 STANDAVID, Beatrice Maria. Probleme ale pregătirii practice în cazul profesorilor debutanţi de limba română. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, Ed. 5, 18 octombrie 2019, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2019, Ediția 5, pp. 58-62. ISBN 978-9975-3302-8-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii Ediția 5, 2019 |
||||||
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii" 5, Bălți, Moldova, 18 octombrie 2019 | ||||||
|
||||||
Pag. 58-62 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The pedagogical practice is a component of the training programs for future teachers. A serious deficiency of training of Romanian language and literature teachers is the lack of pedagogical practice in the classes trying to include children with special educational requirements |
||||||
Cuvinte-cheie pedagogical practice, training programs, teachers |
||||||
|