Probleme ale pregătirii practice în cazul profesorilor debutanţi de limba română
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
609 7
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-11 16:52
SM ISO690:2012
STANDAVID, Beatrice Maria. Probleme ale pregătirii practice în cazul profesorilor debutanţi de limba română. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, Ed. 5, 18 octombrie 2019, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2019, Ediția 5, pp. 58-62. ISBN 978-9975-3302-8-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii
Ediția 5, 2019
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii"
5, Bălți, Moldova, 18 octombrie 2019

Probleme ale pregătirii practice în cazul profesorilor debutanţi de limba română


Pag. 58-62

Standavid Beatrice Maria
 
Liceul Vocațional Pedagogic „Mihai Eminescu”, Tîrgu Mureș
 
 
Disponibil în IBN: 29 noiembrie 2019


Rezumat

The pedagogical practice is a component of the training programs for future teachers. A serious deficiency of training of Romanian language and literature teachers is the lack of pedagogical practice in the classes trying to include children with special educational requirements

Cuvinte-cheie
pedagogical practice, training programs, teachers