Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
961 18 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-21 19:56 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378:37.02 (2) |
Higher education. Universities. Academic study (2582) |
General questions of didactics and method (1225) |
SM ISO690:2012 FRĂSINEANU, Ecaterina Sarah, ILIE, Vali. Constructivismul și posibilitățile de modernizare a metodologiei instruirii în învățământul superior. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2019, nr. 3(17), pp. 90-97. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v17i3.90-97 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 3(17) / 2019 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v17i3.90-97 | ||||||
CZU: 378:37.02 | ||||||
Pag. 90-97 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul nostru se referă la avantajele utilizării metodologiei de instruire constructivistă în activitatea de pregătire a studenților. Aceasta integrează metodele clasice (cum ar fi explicația, exercițiul, dezbaterea etc.), printr-o valorificare a lor într-o manieră axată pe stimularea afirmării, mai întâi, a unui punct de vedere subiectiv, apoi, prin valorificarea interacțiunilor din grupa de studenți. Pentru alte metode este nevoie de o inițiere în aplicarea lor, iar tabloul metodologic de tip constructivist este unul foarte divers, printre cele mai accesibile numărându-se schemele și hărțile cognitive. |
||||||
Cuvinte-cheie învăţământ superior, constructivism, metode moderne, învăţare, higher education, constructivism, modern methods, learning |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <identifier identifierType='DOI'>10.36120/2587-3636.v17i3.90-97</identifier> <creators> <creator> <creatorName>Frăsineanu, E.</creatorName> <affiliation>Universitatea din Craiova, România</affiliation> </creator> <creator> <creatorName>Ilie, V.</creatorName> <affiliation>Universitatea din Craiova, România</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Constructivismul și posibilitățile de modernizare a metodologiei instruirii în învățământul superior</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2019</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1857-0623</relatedIdentifier> <subjects> <subject>învăţământ superior</subject> <subject>constructivism</subject> <subject>metode moderne</subject> <subject>învăţare</subject> <subject>higher education</subject> <subject>constructivism</subject> <subject>modern methods</subject> <subject>learning</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>378:37.02</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2019-10-24</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Articolul nostru se referă la avantajele utilizării metodologiei de instruire constructivistă în activitatea de pregătire a studenților. Aceasta integrează metodele clasice (cum ar fi explicația, exercițiul, dezbaterea etc.), printr-o valorificare a lor într-o manieră axată pe stimularea afirmării, mai întâi, a unui punct de vedere subiectiv, apoi, prin valorificarea interacțiunilor din grupa de studenți. Pentru alte metode este nevoie de o inițiere în aplicarea lor, iar tabloul metodologic de tip constructivist este unul foarte divers, printre cele mai accesibile numărându-se schemele și hărțile cognitive.</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>Our article refers to the advantages of using the constructivist training methodology in the activity of preparing the students. It integrates the classical methods (such as the explanation, exercise, debate, etc.), by exploiting them in a way focused on stimulating the affirmation, first, of a subjective point of view, then, by valorizing the interactions within the group of students. For other methods it is necessary an initiation in their application and the methodological picture of constructivist type is a very diverse one, among the most accessible ones being the schemas and the cognitive maps.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>