Provocările şi tendinţele secolului XXI – implicaţii în plan educaţional
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
496 10
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-14 07:10
SM ISO690:2012
APACHIŢA, Svetlana. Provocările şi tendinţele secolului XXI – implicaţii în plan educaţional. In: Valorile moral-spirituale ale educaţiei. : In memoriam Mihail Terentii, 3-4 aprilie 2015, Chişinău. Chişinău: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2015, pp. 262-264. ISBN 978-9975-48-069-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Valorile moral-spirituale ale educaţiei. 2015
Simpozionul "Valorile moral-spirituale ale educaţiei:"
Chişinău, Moldova, 3-4 aprilie 2015

Provocările şi tendinţele secolului XXI – implicaţii în plan educaţional


Pag. 262-264

Apachiţa Svetlana
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 15 octombrie 2019


Rezumat

Today the educational-instructional patterns have changed as a result of more globalized communication process. Postmodernism focuses primarily on the learner as an individuality. The teacher’s role is of the facilitator in the process of instruction. The consept of life-long learning makes the both parts:the teacher and the student, to be aware of the individual learning particularities.