Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1065 80 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-27 22:02 |
SM ISO690:2012 TELEUCĂ, Marcel. Aspecte istorice şi contemporane ale educaţiei copiilor supradotaţi
. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2009, nr. 9(29), pp. 72-76. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(29) / 2009 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
Pag. 72-76 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
For a correct evaluation of actual aspects of superior giftedness, we consider necessary an introduction to the history
of this phenomenon. In the article there are analyzed different ideas and studies of the gifted children, proposed by
scientists from different countries and different historical periods of pedagogy and psychology development. |
||||||
|