Aspecte istorice şi contemporane ale educaţiei copiilor supradotaţi
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1065 80
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-27 22:02
SM ISO690:2012
TELEUCĂ, Marcel. Aspecte istorice şi contemporane ale educaţiei copiilor supradotaţi . In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2009, nr. 9(29), pp. 72-76. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 9(29) / 2009 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Aspecte istorice şi contemporane ale educaţiei copiilor supradotaţi

Pag. 72-76

Teleucă Marcel
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 29 iulie 2013


Rezumat

For a correct evaluation of actual aspects of superior giftedness, we consider necessary an introduction to the history of this phenomenon. In the article there are analyzed different ideas and studies of the gifted children, proposed by scientists from different countries and different historical periods of pedagogy and psychology development.