Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
684 14 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-12-17 16:47 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:91 (21) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3950) |
Geography. Exploration of the Earth and of individual countries. Travel. Regional geography (431) |
SM ISO690:2012 VOLONTIR, Nina. Reflecţii privind formarea şi dezvoltarea culturii geografice – parte componentă a culturii generale umane. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2018, nr. 4-5(110-111), pp. 98-102. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 4-5(110-111) / 2018 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:91 | ||||||
Pag. 98-102 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Conţinuturile şi cunoştinţele de geografie facilitează formarea şi dezvoltarea culturii geografice, care începe de la studierea şi cunoaşterea naturii, a mediului de viaţă din ţinutul natal, a portului, tradiţiilor şi obiceiurilor, precum şi de la promovarea valorilor culturii naţionale. Motivarea elevilor de a cunoaşte cât mai multe date, fapte, evenimente, curiozităţi, enigme despre ţara de baştină ar fi un argument în favoarea dezvoltării culturii geografice de nobleţe naţională a elevilor. Profesorul de geografie educă şi instruieşte elevii din perspectiva formării şi dezvoltării culturii geografice, atât la lecţii, cât şi în activităţile extracurriculare, în armonie cu valorile pe care le promovează şcoala. În articol sunt prezentate exemple de activităţi didactice desfăşurate cu elevii, care conduc la însuşirea valorilor culturii geografice, la formarea unei personalităţi libere, armonioase, creative, tolerante şi flexibile la diversele condiţii ale vieţii actuale. |
||||||
Cuvinte-cheie cultură geografică, flexibilitate, toleranţa, nobleţe naţională, geographical culture, flexibility, tolerance, national nobility |
||||||
|