Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
530 19 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-06-05 21:46 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3+371.13 (2) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3934) |
SM ISO690:2012 LEFTER, Ludmila. Modelul psihopedagogic de formare iniţială a cadrelor didactice în contextul educaţiei centrate pe elev. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2017, nr. 2(102), pp. 10-15. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 2(102) / 2017 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015.3+371.13 | ||||||
Pag. 10-15 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul descrie modelul psihopedagogic de formare profesională iniţială a cadrelor didactice pentru realizarea educaţiei centrate pe elev, punând accentul pe fundamentarea teoretică a conceptului, a structurii şi a condiţiilor de aplicare a acestui model. Totodată, autorul identifică unele caracteristici specifice cadrului didactic văzut din perspectiva educaţiei centrate pe elev |
||||||
Cuvinte-cheie model psihopedagogic, educația centrată pe elev, training, condiții pedagogice, interesul pentru educația centrată pe elev, psychopedagogical model, student-centered education, teacher training, pedagogical conditions, interest in student-centered education |
||||||
|