Modelul psihopedagogic de formare iniţială a cadrelor didactice în contextul educaţiei centrate pe elev
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
530 19
Ultima descărcare din IBN:
2023-06-05 21:46
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015.3+371.13 (2)
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3934)
SM ISO690:2012
LEFTER, Ludmila. Modelul psihopedagogic de formare iniţială a cadrelor didactice în contextul educaţiei centrate pe elev. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2017, nr. 2(102), pp. 10-15. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 2(102) / 2017 / ISSN 1810-6455

Modelul psihopedagogic de formare iniţială a cadrelor didactice în contextul educaţiei centrate pe elev

The Psychopedagogical Model of Initial Teacher Training in the Context of Student-Centered Education

CZU: 37.015.3+371.13

Pag. 10-15

Lefter Ludmila
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 9 septembrie 2019


Rezumat

Articolul descrie modelul psihopedagogic de formare profesională iniţială a cadrelor didactice pentru realizarea educaţiei centrate pe elev, punând accentul pe fundamentarea teoretică a conceptului, a structurii şi a condiţiilor de aplicare a acestui model. Totodată, autorul identifică unele caracteristici specifice cadrului didactic văzut din perspectiva educaţiei centrate pe elev

The article describes the psychopedagogical model of initial teacher training, used in order to achieve studentcentered education, and focuses on the theoretical foundations of the concept, the structure, and the conditions for the application of this model. The author also identifies some of the specific features of the teacher engaged in student-centered education.

Cuvinte-cheie
model psihopedagogic, educația centrată pe elev, training, condiții pedagogice, interesul pentru educația centrată pe elev,

psychopedagogical model, student-centered education, teacher training, pedagogical conditions, interest in student-centered education