Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
667 25 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-10 16:03 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.13 (429) |
Education (14077) |
SM ISO690:2012 OHRIMENCO (BOŢAN), Aliona. Oportunităţi de intervenţie în formarea iniţială a cadrelor didactice prin valorificarea discursului didactic. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2017, nr. 2(102), pp. 16-20. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | |||||
Numărul 2(102) / 2017 / ISSN 1810-6455 | |||||
|
|||||
CZU: 371.13 | |||||
Pag. 16-20 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Pentru a putea realiza o colaborare profesională eficientă, studentul viitor pedagog trebuie să însuşească un limbaj adecvat, credibil şi autentic, prin apelul la elementele discursului didactic, exprimat prin competenţa discursivă. În articol sunt descrise un şir de exerciţii şi reprezentări acţionale care vizează valorificarea discursului didactic în formarea iniţială a profesorului. Graţie acestor exerciţii, studenţii îşi dezvoltă abilităţile comunicative – instrumente prin care viitorul cadru didactic va influenţa atitudinea elevului. |
|||||
Cuvinte-cheie discurs didactic, comportament discursiv, valoare discursivă, competenţe discursive, didactic discourse, discursive behavior, discursive values, discursive skills |
|||||
|