Caracteristici social-psihologice ale sindromului arderii emoţionale la cadrele didactice din învăţământul primar
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
499 21
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-03 00:15
SM ISO690:2012
CERLAT, Raisa. Caracteristici social-psihologice ale sindromului arderii emoţionale la cadrele didactice din învăţământul primar. In: Școala modernă:: provocări și oportunități, 5-7 noiembrie 2015, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2015, pp. 470-473. ISBN 978-9975-48-100-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Școala modernă: 2015
Conferința "Școala modernă: provocări și oportunități"
Chişinău, Moldova, 5-7 noiembrie 2015

Caracteristici social-psihologice ale sindromului arderii emoţionale la cadrele didactice din învăţământul primar


Pag. 470-473

Cerlat Raisa
 
 
 
Disponibil în IBN: 31 iulie 2019


Rezumat

Actuellement, de plus en plus d’enseignants sont confrontés au burnout, également appelé épuisement professionnel. Dans cet article sont décrites les caractéristiques sociales– psychologiques de burnoutaux enseignants de l’école primaire. Sont élucidés les étapes de la formation de syndrome de l'épuisement après V. Boico (l'étape de la tension, de résistance et d'épuisement), mais aussi les moyens de traitement de burnout.

Cuvinte-cheie
-