Articolul precedent |
Articolul urmator |
625 38 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-26 16:54 |
SM ISO690:2012 BATOG, Mariana. Interferenţe ale procesului decizional în învăţarea pe tot parcursul vieţii. In: Evaluarea în sistemul educațional: deziderate actuale, 9-10 noiembrie 2017, Chișinău. Chişinău: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2017, pp. 435-440. ISBN 978-9975-48-118-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Evaluarea în sistemul educațional: deziderate actuale 2017 | ||||||
Conferința "Evaluarea în sistemul educațional: deziderate actuale" Chișinău, Moldova, 9-10 noiembrie 2017 | ||||||
|
||||||
Pag. 435-440 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The decision is the focal point of both learning and professional activities. The impact of effective decision-making is indisputable in lifelong learning activities. In this article, we will present the results of an experimental study and highlight the particularities of the decision-making capacity of psychologists, students, and military; we will list some of the barriers detected in this framework and the resources identified. Finally, we propose some psychological recommendations, solutions for developing decision-making in lifelong learning. |
||||||
Cuvinte-cheie - |
||||||
|