Portofoliul – instrument eficient de evaluare a performanţelor studenţilor în predarea–învăţarea didacticii psihologiei
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
853 55
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-24 15:53
SM ISO690:2012
REPIDA, Tatiana. Portofoliul – instrument eficient de evaluare a performanţelor studenţilor în predarea–învăţarea didacticii psihologiei . In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2007, nr. 5, pp. 185-190. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 5 / 2007 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Portofoliul – instrument eficient de evaluare a performanţelor studenţilor în predarea–învăţarea didacticii psihologiei

Pag. 185-190

Repida Tatiana
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 17 decembrie 2013


Rezumat

L’article porte sur la nécessité du développement de l’évaluation académique à l’aide du portofolio dans l’enseignement –apprentissage universitaire de la Didactique de la psychologie. L’auteur s’arrête sur des arguments et des exemples concrets de réalisation d’un potofolio.