Articolul precedent |
Articolul urmator |
743 23 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-18 15:42 |
SM ISO690:2012 CERLAT, Raisa. Interferenţe ale sindromului burnout şi satisfacţiei în muncă în mediul educaţional. In: Current Affairs and Perspectives in Psychological Research: International conference of applied psychology, Ed. 1, 29-30 noiembrie 2018, Chisinau. Chișinău, Republic of Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2018, p. 20. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Current Affairs and Perspectives in Psychological Research 2018 | ||||||
Conferința "International Conference of Applied psychology" 1, Chisinau, Moldova, 29-30 noiembrie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 20-20 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul prezintă o abordare praxiologică a problematicii burnout și a satisfacției în muncă în mediul educațional. Este conturată conjunctura factorilor profesionali stresanți și sunt analizate rezultatele obținute de către cadrele didactice pentru fiecare dintre componentele sindromului burnout: epuizare emoțională, reducerea realizărilor profesionale și depersonalizare. Este elucidat nivelul satisfacției generale, dar și fațetare, în munca profesională și este evaluat statistic impactul satisfacției în muncă în prevenirea sindromului burnout al cadrelor didactice |
||||||
Cuvinte-cheie Sindromul burnout, satisfacţie în muncă, cadre didactice, epuizare emoţională, depersonalizare, realizări profesionale, relaţii interpersonale, the burnout syndrome, work satisfaction, teachers, emotional exhaustion, depersonalization, professional achievements, interpersonal relationships |
||||||
|