Condiții psihopedagogice de formare a atitudinilor de învățare prin individualizarea și diferențierea instruirii la elevii de vârstă școlară mică
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
808 28
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-07 16:19
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3.015.3 (63)
Kinds of school providing general education (2143)
SM ISO690:2012
NOUR, Alexandra. Condiții psihopedagogice de formare a atitudinilor de învățare prin individualizarea și diferențierea instruirii la elevii de vârstă școlară mică. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2018, nr. 3(14), pp. 127-137. ISSN 1857-0623.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 3(14) / 2018 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Condiții psihopedagogice de formare a atitudinilor de învățare prin individualizarea și diferențierea instruirii la elevii de vârstă școlară mică

Psycho-pedagogical conditions for developing learning attitudes at the primary level pupils through differentia ted and individualized instruction

CZU: 373.3.015.3

Pag. 127-137

Nour Alexandra
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 3 aprilie 2019


Rezumat

În articol este abordată o problemă actuală – cea a formării atitudinilor de învățare la elevii de vârstă școlară mică. Sunt reflectate condițiile psihopedagogice de formare a atitudinilor de învățare: condițiile generale, condițiile didactice , condițiile specifice individualizării și diferențierii instruirii, conexiunea activităților specifice cu cele generale și educaționale.

The article involves a current problem – the development of learning attitudes at the primary level pupils. The research studies the psycho-pedagogical conditions needed in the process of learning attitudes development: general conditions, didactic conditions, conditions specific to differentia

Cuvinte-cheie
atitudini, atitudini de învățare, condiţii psihopedagogice, învățarea, individualizarea și diferențierea, etapele individualizării și diferențierii instruirii.,

attitudes, learning attitudes, psycho-pedagogical conditions, learning, differentiated and individualized instruction, stages of individualized and differentiated instruction