Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-07 16:19 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.015.3 (63) |
Kinds of school providing general education (2143) |
![]() NOUR, Alexandra. Condiții psihopedagogice de formare a atitudinilor de învățare prin individualizarea și diferențierea instruirii la elevii de vârstă școlară mică. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2018, nr. 3(14), pp. 127-137. ISSN 1857-0623. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 3(14) / 2018 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.3.015.3 | ||||||
Pag. 127-137 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
În articol este abordată o problemă actuală – cea a formării atitudinilor de învățare la elevii de vârstă școlară mică. Sunt reflectate condițiile psihopedagogice de formare a atitudinilor de învățare: condițiile generale, condițiile didactice , condițiile specifice individualizării și diferențierii instruirii, conexiunea activităților specifice cu cele generale și educaționale. |
||||||
Cuvinte-cheie atitudini, atitudini de învățare, condiţii psihopedagogice, învățarea, individualizarea și diferențierea, etapele individualizării și diferențierii instruirii., attitudes, learning attitudes, psycho-pedagogical conditions, learning, differentiated and individualized instruction, stages of individualized and differentiated instruction |
||||||
|