Роль саморегуляции в самоактуализации личности педагогов
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
769 0
SM ISO690:2012
КОВАЛЕВА, Елена. Роль саморегуляции в самоактуализации личности педагогов. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Conferința științifică anuală a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. 18, 23-24 martie 2016, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2016, Seria 18, Vol.1, pp. 46-51. ISBN 978-9975-46-293-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului
Seria 18, Vol.1, 2016
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului"
18, Chișinău, Moldova, 23-24 martie 2016

Роль саморегуляции в самоактуализации личности педагогов


Pag. 46-51

Ковалева Елена
 
Кишиневский Государственный Педагогический Университет им. Иона Крянгэ
 
 
Disponibil în IBN: 25 februarie 2019


Rezumat

A self-regulation is a factor of the educational process. Developing self-regulation system components, you may achieve the establishment of personal and environmental harmony. The goal formation, emotions and the will have a special value in self-regulation structure. You have to take the individual differences into account when developing personal self-regulation.

Google Scholar Export

<meta name="citation_title" content="Роль саморегуляции в самоактуализации личности педагогов">
<meta name="citation_author" content="Ковалева Елена">
<meta name="citation_publication_date" content="2016">
<meta name="citation_collection_title" content="Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului">
<meta name="citation_volume" content="Seria 18, Vol.1">
<meta name="citation_firstpage" content="46">
<meta name="citation_lastpage" content="51">
<meta name="citation_pdf_url" content="https://ibn.idsi.md/sites/default/files/imag_file/46-51_3.pdf">