Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-15 23:27 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016.046:78+004 (1) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (4076) |
Music (1833) |
Computer science and technology. Computing. Data processing (4280) |
![]() ACHIRI, Ion, HÎNCU, Ionela, PISĂU, Aurelia. Curriculum pentru disciplina opţională „Muzica modernă și TIC” (Clasele a V-a - a VI-a). In: Univers Pedagogic, 2018, nr. 3(59), pp. 82-90. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 3(59) / 2018 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016.046:78+004 | ||||||
Pag. 82-90 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Curriculumul de faţă a fost elaborat în cadrul proiectului „Asigurarea ştiinţifică a calităţii, eficienţei şi relevanţei procesului educaţional în învăţământul secundar general”, Sectorul Calitatea Educaţiei, Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, şi aprobat de Consiliul Naţional pentru Curriculum (Ordinul MECC nr. 792 din 25 mai 2018). |
||||||
Cuvinte-cheie modern music, ICT, culture of modern music, digital technologies, digital tools, types of modern music, creativity, collaboration, interactive activities and assessments. |
||||||
|
Google Scholar Export
<meta name="citation_title" content="Curriculum pentru disciplina opţională „Muzica modernă și TIC” (Clasele a V-a - a VI-a)"> <meta name="citation_author" content="Achiri Ion"> <meta name="citation_author" content="Hîncu Ionela"> <meta name="citation_author" content="Pisău Aurelia"> <meta name="citation_publication_date" content="2018/08/15"> <meta name="citation_journal_title" content="Univers Pedagogic"> <meta name="citation_volume" content="59"> <meta name="citation_issue" content="3"> <meta name="citation_firstpage" content="82"> <meta name="citation_lastpage" content="90"> <meta name="citation_pdf_url" content="https://ibn.idsi.md/sites/default/files/imag_file/82-90_0.pdf">