Metodologia utilizării metodei microînvățării (microlearning) în învățământul mixt (blended learning)
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1020 60
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-28 13:18
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.147.018.14 (1)
Higher education. Universities. Academic study (2657)
SM ISO690:2012
CABAC, Valeriu, NEGARA, Corina, CABAC, Ghenadie, SKUTNIȚKI, Olesea, BILIC, Elena. Metodologia utilizării metodei microînvățării (microlearning) în învățământul mixt (blended learning). In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2018, nr. 2(13), pp. 27-40. ISSN 1857-0623.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 2(13) / 2018 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Metodologia utilizării metodei microînvățării (microlearning) în învățământul mixt (blended learning)

The methodology of use of microlearning method in blended learning

CZU: 378.147.018.14

Pag. 27-40

Cabac Valeriu1, Negara Corina1, Cabac Ghenadie1, Skutnițki Olesea1, Bilic Elena2
 
1 Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi,
2 Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 27 decembrie 2018


Rezumat

Pentru a face față schimbărilor care se produc în diverse domenii de activitate umană, se impune o regândire a modului în care instruiții asimilează cunoștințele și își dezvoltă competențele. Un instrument didactic promițător, care facilitează asimilarea cunoștințelor este microînvățarea. În lucrare sunt analizate cauzele și sursele apariției acestui concept, sunt discutate particularitățile microînvățării ca tehnică, metodă și strategie de învățare. În încheiere sunt analizate posibilitățile și beneficiile utilizării microînvățării la predarea cursului universitar „Tehnologia informației și a comunicațiilor”.

In order to cope with the changes that are taking place in various fields of human activity, it is necessary to rethink the way in which the trainees assimilate knowledge and develop their competences. A promising teaching tool that facilitates the assimilation of knowledge is microlearning. This paper analyzes the causes and sources of this concept, the microlearning particularities as a technique, method and learning strategy are discussed. In conclusion, the possibilities and benefits of the use of microlearning in the teaching of university course "Information and Communication Technology" are discussed.

Cuvinte-cheie
microînvățare, macroînvățare, tehnologia informației și a comunicațiilor.,

învăţământ mixt, clasa inversată