Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-28 13:18 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.147.018.14 (1) |
Higher education. Universities. Academic study (2657) |
![]() CABAC, Valeriu, NEGARA, Corina, CABAC, Ghenadie, SKUTNIȚKI, Olesea, BILIC, Elena. Metodologia utilizării metodei microînvățării (microlearning) în învățământul mixt (blended learning). In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2018, nr. 2(13), pp. 27-40. ISSN 1857-0623. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 2(13) / 2018 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.147.018.14 | ||||||
Pag. 27-40 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Pentru a face față schimbărilor care se produc în diverse domenii de activitate umană, se impune o regândire a modului în care instruiții asimilează cunoștințele și își dezvoltă competențele. Un instrument didactic promițător, care facilitează asimilarea cunoștințelor este microînvățarea. În lucrare sunt analizate cauzele și sursele apariției acestui concept, sunt discutate particularitățile microînvățării ca tehnică, metodă și strategie de învățare. În încheiere sunt analizate posibilitățile și beneficiile utilizării microînvățării la predarea cursului universitar „Tehnologia informației și a comunicațiilor”. |
||||||
Cuvinte-cheie microînvățare, macroînvățare, tehnologia informației și a comunicațiilor., învăţământ mixt, clasa inversată |
||||||
|