Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1936 240 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-20 21:55 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.922+616 (2) |
Psychology (3483) |
Pathology. Clinical medicine (7002) |
SM ISO690:2012 MORARU, Rodica. Caracteristici ale afectivității la elevii cu dizabilitate mintală. In: Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială , 2018, nr. 3(52), pp. 136-144. ISSN 1857-0224. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială | ||||||
Numărul 3(52) / 2018 / ISSN 1857-0224 /ISSNe 1857-4432 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.922+616 | ||||||
Pag. 136-144 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol am descris profilul afectiv al copilului cu dizabilitate mintală ușoară, evidențiind corelația dintre activitatea intelectului și influența stărilor afective asupra acestuia. Dezorganizarea afectivă, constă în adoptarea de către copilul cu dizabilități mintale a unor comportamente de izolare, evitare, retragere în sine, ajungând până la grave dificultăți de integrare. Lucrarea prezintă rezultatele unui studiu teoretico-experimental în care a fost cercetată o problemă importantă și actuală din domeniul psihologiei speciale– dezvoltarea afectivității elevilor cu dizabilitate mintală. Cercetarea empirică a avut un caracter comparativ, realizând scopul de stabilire a particularităților afective la două categorii de elevi: cu dezvoltare tipică (DT) și elevi cu dizabilitate mintală ușoară (DMU). |
||||||
Cuvinte-cheie afectivitate, dizabilitate mintală, anxietate, manifestări afective, dezorganizare afectivă, echilibrul emoțional. |
||||||
|
Crossref XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'> <head> <doi_batch_id>ibn-69468</doi_batch_id> <timestamp>1716582143</timestamp> <depositor> <depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name> <email_address>[email protected]</email_address> </depositor> <registrant>Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău</registrant> </head> <body> <journal> <journal_metadata> <full_title>Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială </full_title> <issn media_type='print'>18570224</issn> </journal_metadata> <journal_issue> <publication_date media_type='print'> <year>2018</year> </publication_date> <issue>3(52)</issue> </journal_issue> <journal_article publication_type='full_text'><titles> <title>Caracteristici ale afectivității la elevii cu dizabilitate mintală</title> </titles> <contributors> <person_name sequence='first' contributor_role='author'> <given_name>Rodica</given_name> <surname>Moraru</surname> </person_name> </contributors> <publication_date media_type='print'> <year>2018</year> </publication_date> <pages> <first_page>136</first_page> <last_page>144</last_page> </pages> </journal_article> </journal> </body> </doi_batch>