Articolul precedent |
Articolul urmator |
1011 127 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-02 17:40 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.2.036 (23) |
Kinds of school providing general education (2016) |
SM ISO690:2012 STAMATI, Maria, STAMATI, Elena. Dezvoltarea creativităţii copilului de vârstă preşcolară prin activităţi artistico-plastice. In: Educaţia lingvistică şi literară în contextul dezvoltării valorilor general-umane, Ed. 1, 24-25 noiembrie 2017, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2017, Ediția 1, pp. 304-306. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia lingvistică şi literară în contextul dezvoltării valorilor general-umane Ediția 1, 2017 |
||||||
Conferința "Educaţia lingvistică şi literară în contextul dezvoltării valorilor general-umane" 1, Chișinău, Moldova, 24-25 noiembrie 2017 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.2.036 | ||||||
Pag. 304-306 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol sunt dezvăluite unele premize favorizante pentru cultivarea şi stimularea potenţialului creativ al copilului de vârstă preşcolară prin activităţi artistico-plastice. Pentru dezvoltarea creativităţii artistice educatorul va ţine cont de curiozitatea, imaginaţia, şi tendinţa copilului spre nou. Prin desfăşurarea corectă a activităţii de arte plastice, va spori spiriul de iniţiativă şi observaţie, va stimula creativitatea copiilor. |
||||||
|