Dezvoltarea creativităţii copilului de vârstă preşcolară prin activităţi artistico-plastice
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
1011 127
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-02 17:40
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.2.036 (23)
Kinds of school providing general education (2016)
SM ISO690:2012
STAMATI, Maria, STAMATI, Elena. Dezvoltarea creativităţii copilului de vârstă preşcolară prin activităţi artistico-plastice. In: Educaţia lingvistică şi literară în contextul dezvoltării valorilor general-umane, Ed. 1, 24-25 noiembrie 2017, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2017, Ediția 1, pp. 304-306.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educaţia lingvistică şi literară în contextul dezvoltării valorilor general-umane
Ediția 1, 2017
Conferința "Educaţia lingvistică şi literară în contextul dezvoltării valorilor general-umane"
1, Chișinău, Moldova, 24-25 noiembrie 2017

Dezvoltarea creativităţii copilului de vârstă preşcolară prin activităţi artistico-plastice

CZU: 373.2.036

Pag. 304-306

Stamati Maria, Stamati Elena
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 29 noiembrie 2018


Rezumat

În articol sunt dezvăluite unele premize favorizante pentru cultivarea şi stimularea potenţialului creativ al copilului de vârstă preşcolară prin activităţi artistico-plastice. Pentru dezvoltarea creativităţii artistice educatorul va ţine cont de curiozitatea, imaginaţia, şi tendinţa copilului spre nou. Prin desfăşurarea corectă a activităţii de arte plastice, va spori spiriul de iniţiativă şi observaţie, va stimula creativitatea copiilor.

in this article are represented some favourable facts for the cultivation and stimulation of the creative potential at the child of the preschool through the plastic arts activities. For the development of the artistic creativity the teacher takes into account the curiosity, imagination and the child’s tendencies for the new. The right advance of the plastic arts can increase the innovative and observation spirit, can stimulate children’s creativity.