Strategii și tehnici de intervenție psihologică în educația pentru familie la vârsta adolescentă
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
1249 48
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-01 15:18
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.9:37.018.1-053.6+316.356.2 (1)
Psychology (3514)
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (4072)
Social structure. Society as a social system (1018)
SM ISO690:2012
CAZACU, Daniela. Strategii și tehnici de intervenție psihologică în educația pentru familie la vârsta adolescentă. In: Structura şi dinamica personalităţii umane în epoca globalizării: perspective psiho-socio-pedagogice, 26 mai 2017, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2017, pp. 197-201. ISBN 978-9975-50-205-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Structura şi dinamica personalităţii umane în epoca globalizării: perspective psiho-socio-pedagogice 2017
Conferința "Structura şi dinamica personalităţii umane în epoca globalizării: perspective psiho-socio-pedagogice"
Bălți, Moldova, 26 mai 2017

Strategii și tehnici de intervenție psihologică în educația pentru familie la vârsta adolescentă

CZU: 159.9:37.018.1-053.6+316.356.2

Pag. 197-201

Cazacu Daniela
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 28 noiembrie 2018


Rezumat

Researching of social representation of modern family in Republic of Moldova prove that this representation include a special content, affected by socio-economic conditions from inside the country. Also, we find that adolescence is the most sensitive age, for changes on social representation of family. In this context, we consider cognitive behavioral and rational emotive therapies the most relevant with changing of social representation of family for adolescences.