Articolul precedent |
Articolul urmator |
1161 22 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-14 22:32 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.013 (470) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3934) |
SM ISO690:2012 VINNICENCO, Elena. Accepţiuni contemporane ale conceptului de tehnologie educaţională. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, 7 iunie 2018, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, 2018, Vol.2, pp. 160-165. ISBN 978-9975-88-042-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei Vol.2, 2018 |
||||||
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei" Cahul, Moldova, 7 iunie 2018 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.013 | ||||||
Pag. 160-165 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
In this article, we describe the modern acceptations of the concept of educational technology. In conditions where the educational system faces methodological problems, the new human values have to be valorized in a technological dimension as an art of cultivation and education. Educational technologies represent a complex procedural phenomenon which includes human resources and materials, procedures, projection and organization in order to realize the educational goals. |
||||||
|