Accepţiuni contemporane ale conceptului de tehnologie educaţională
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
1161 22
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-14 22:32
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.013 (470)
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3934)
SM ISO690:2012
VINNICENCO, Elena. Accepţiuni contemporane ale conceptului de tehnologie educaţională. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, 7 iunie 2018, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, 2018, Vol.2, pp. 160-165. ISBN 978-9975-88-042-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei
Vol.2, 2018
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei"
Cahul, Moldova, 7 iunie 2018

Accepţiuni contemporane ale conceptului de tehnologie educaţională

CZU: 37.013

Pag. 160-165

Vinnicenco Elena
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 25 octombrie 2018


Rezumat

In this article, we describe the modern acceptations of the concept of educational technology. In conditions where the educational system faces methodological problems, the new human  values have to be valorized in a technological dimension as an art of cultivation and education. Educational technologies represent a complex procedural phenomenon which includes human resources and materials, procedures, projection and organization in order to realize the educational goals.