Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
723 16 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-22 13:23 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.12:159.9 (13) |
Education (14379) |
Psychology (3416) |
SM ISO690:2012 CERLAT, Raisa. Adaptarea social-psihologică a cadrelor didactice stabile/instabile emoțional. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2018, nr. 5(115), pp. 149-156. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 5(115) / 2018 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.12:159.9 | ||||||
Pag. 149-156 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol este efectuată analiza importanței stabilității emoționale în adaptarea social-psihologică a cadrelor didactice din învățământul primar. Rezultatele cercetării denotă existența diferențelor semnificative între cele două grupuri de cadre didactice – stabile/instabile emoțional, cele instabile emoțional demonstrând un nivel mai scăzut al adaptării. Ipoteza, potrivit căreia stabilitatea emoțională contribuie la creșterea nivelului adaptării social-psihologice, a fost confirmată. |
||||||
Cuvinte-cheie stabilitate emoțională, instabilitate emoţională, cadre didactice, adaptare social-psihologică, adaptabilitate, trans-formări sociale, confort emoțional. |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Cerlat, R.</dc:creator> <dc:date>2018-10-15</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>În articol este efectuată analiza importanței stabilității emoționale în adaptarea social-psihologică a cadrelor didactice din învățământul primar. Rezultatele cercetării denotă existența diferențelor semnificative între cele două grupuri de cadre didactice – stabile/instabile emoțional, cele instabile emoțional demonstrând un nivel mai scăzut al adaptării. Ipoteza, potrivit căreia stabilitatea emoțională contribuie la creșterea nivelului adaptării social-psihologice, a fost confirmată.</p></dc:description> <dc:description xml:lang='en'><p>The content of the article presents an analysis of emotional stability importance in social- psychological adaptation of teachers from primary education. The research results denote the existence of the significant differences between the two groups of teachers, emotionally unstable ones demonstrating a lower level of adaptation. The hypothesis according to which, the emotional stability contribute to the increasing of the social-psychological adaptation level has been confirmed.</p></dc:description> <dc:source>Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) 115 (5) 149-156</dc:source> <dc:subject>stabilitate emoțională</dc:subject> <dc:subject>instabilitate emoţională</dc:subject> <dc:subject>cadre didactice</dc:subject> <dc:subject>adaptare social-psihologică</dc:subject> <dc:subject>trans-formări sociale</dc:subject> <dc:subject>adaptabilitate</dc:subject> <dc:subject>confort emoțional.</dc:subject> <dc:title>Adaptarea social-psihologică a cadrelor didactice stabile/instabile emoțional</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>