Articolul precedent |
Articolul urmator |
687 12 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-25 10:42 |
SM ISO690:2012 COLENCIUC, Inna. Motivational Strategies in the English Language Classroom. In: Interconexiunea paradigmelor didactice şi metodologice în predarea limbilor străine, 21 ianuarie 2015, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea Liberă Internațională din Moldova, 2015, Ediția 5-a, pp. 44-50. ISBN 978-9975-124-90-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Interconexiunea paradigmelor didactice şi metodologice în predarea limbilor străine Ediția 5-a, 2015 |
||||||
Seminarul "Interconexiunea paradigmelor didactice şi metodologice în predarea limbilor străine" Chișinău, Moldova, 21 ianuarie 2015 | ||||||
|
||||||
Pag. 44-50 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article is devoted to the role of motivation in the process of the English language teaching. The author makes her theoretical research with the help of different conceptions connected to motivation from linguistic and psycho-linguistic viewpoints, presenting in details the theory of Alan McLean, confronting it with the opinions of other important scholars and at the same time expressing her own point of view. |
||||||
Cuvinte-cheie motivation, self-motivation, stimulation, feedback, psycholinguistic approach |
||||||
|