Motivational Strategies in the English Language Classroom
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
687 12
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-25 10:42
SM ISO690:2012
COLENCIUC, Inna. Motivational Strategies in the English Language Classroom. In: Interconexiunea paradigmelor didactice şi metodologice în predarea limbilor străine, 21 ianuarie 2015, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea Liberă Internațională din Moldova, 2015, Ediția 5-a, pp. 44-50. ISBN 978-9975-124-90-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Interconexiunea paradigmelor didactice şi metodologice în predarea limbilor străine
Ediția 5-a, 2015
Seminarul "Interconexiunea paradigmelor didactice şi metodologice în predarea limbilor străine"
Chișinău, Moldova, 21 ianuarie 2015

Motivational Strategies in the English Language Classroom


Pag. 44-50

Colenciuc Inna
 
Universitatea Liberă Internaţională din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 15 octombrie 2018


Rezumat

This article is devoted to the role of motivation in the process of the English language teaching. The author makes her theoretical research with the help of different conceptions connected to motivation from linguistic and psycho-linguistic viewpoints, presenting in details the theory of Alan McLean, confronting it with the opinions of other important scholars and at the same time expressing her own point of view.

Prezentul articol este consacrat rolului motivaţiei în procesul de predare a limbii engleze. Autorul face o incursiune teoretică prezentând diferite concepţii cu privire la motivaţia din perspectivă lingvistică şi psiholingvistică, propune un studiu detaliat al postulatelor lui Alan McLean confruntându-le cu teoriile altor lingvişti renumiţi, dar expunâdu- şi şi propriul punct de vedere.

Cuvinte-cheie
motivation, self-motivation, stimulation, feedback,

psycholinguistic approach