Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
801 33 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-30 20:34 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3:51 (10) |
Kinds of school providing general education (2078) |
Mathematics (1664) |
SM ISO690:2012 URSU, Ludmila. Activităţi interactive în formarea competenţei de rezolvare a problemelor simple în clasa I. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2016, nr. 3(97), pp. 25-29. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 3(97) / 2016 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.3:51 | ||||||
Pag. 25-29 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol se oferă repere metodologice ale activităţii de lucru asupra problemelor simple în clasa I, se evidenţiază principalele dificultăţi ale elevilor în rezolvarea problemelor de matematică, se propune un set de activităţi interactive pentru combaterea şi prevenirea acestor dificultăţi. Strategiile didactice propuse valorifică forma de lucru în echipe de 4-6 colegi şi cea în perechi: tehnicile Puzzle şi GîndeşteGrup-Prezintă, Asaltul de idei, metoda RAI, jocul didactic. |
||||||
Cuvinte-cheie primary education, Capacity, teaching method, teaching technique, math problem, step problem solving competence, form of organization of the class, teaching aids. |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Ursu, L.N.</dc:creator> <dc:date>2016-06-25</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p><em>Î</em><em>n acest articol se ofer</em><em>ă</em><em> repere metodologice ale activit</em><em>ăţ</em><em>ii de lucru asupra problemelor simple </em><em>î</em><em>n clasa I, se eviden</em><em>ţ</em><em>iaz</em><em>ă</em><em> principalele dificult</em><em>ăţ</em><em>i ale elevilor </em><em>î</em><em>n rezolvarea problemelor de matematic</em><em>ă</em><em>, se propune un set de activit</em><em>ăţ</em><em>i interactive pentru combaterea </em><em>ş</em><em>i prevenirea acestor dificult</em><em>ăţ</em><em>i. Strategiile didactice propuse valorific</em><em>ă</em><em> forma de lucru </em><em>î</em><em>n echipe de 4-6 colegi </em><em>ş</em><em>i cea </em><em>î</em><em>n perechi: tehnicile Puzzle </em><em>ş</em><em>i G</em><em>î</em><em>nde</em><em>ş</em><em>teGrup-Prezint</em><em>ă</em><em>, Asaltul de idei, metoda RAI, jocul didactic.</em></p></dc:description> <dc:description xml:lang='en'><p><em>This article offers methodological benchmarks of problem solving in the first class, outlining the main difficulties of first-graders in problems solving. It proposes a set of interactive activities to combat and prevent these difficulties. Suggested teaching strategies exploit the method of work in teams (4-6 colleagues) and pairs: Puzzle techniques and Think-Group-Presents, Brainstorming, RAI method, teacher game</em></p></dc:description> <dc:source>Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională 97 (3) 25-29</dc:source> <dc:subject>primary education</dc:subject> <dc:subject>math problem</dc:subject> <dc:subject>step problem solving competence</dc:subject> <dc:subject>Capacity</dc:subject> <dc:subject>form of organization of the class</dc:subject> <dc:subject>teaching method</dc:subject> <dc:subject>teaching technique</dc:subject> <dc:subject>teaching aids.</dc:subject> <dc:title>Activităţi interactive în formarea competenţei de rezolvare a problemelor simple în clasa I</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>