Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
888 16 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-10-05 17:38 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
374.012 (1) |
Education and training out of school. Further education (211) |
SM ISO690:2012 CALALB, Mihai. Învațarea prin metoda investigației în medii digitalizate. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2017, nr. 2(11), pp. 82-91. ISSN 1857-0623. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 2(11) / 2017 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
CZU: 374.012 | ||||||
Pag. 82-91 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Este descris contextul pedagogic actual, caracterizat prin necesitatea dezvoltării deprinderilor de învățare pe tot parcursul vieții. Răspunsul la aceste provocări este dat de pedagogia constructivistă, reprezentată de învățarea prin investigație. Sunt evidențiate trei părți obligatorii ale procesului educațional: pedagogia constructivistă, interacțiunea bidirecțională dintre participanți și tehnologia digitală. Se subliniază că mediul digitalizat de învățare nu înseamnă neapărat doar instrumente și mijloace TIC. Sunt descrise componentele mediului digitalizat de învățare și este arătat că acest mediu, prin natura lui, este un motivator puternic. Sunt trase concluziile de bază: IBSE contribuie la formarea deprinderilor de învățare pe parcursul vieții; interacțiunea contribuie la formarea vocabularului activ; mediul digitalizat cere alfabetizarea digitală și media a elevilor și profesorilor. |
||||||
Cuvinte-cheie pedagogie constructivistă, învăţare prin investigaţie, mediu digitalizat de învățare, deprinderi de învățare pe tot parcursul vieții. |
||||||
|