Continuitatea-dimensiune inerentă a fenomenului educaţional
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
879 14
Ultima descărcare din IBN:
2021-12-09 15:02
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.013.2 (73)
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3934)
SM ISO690:2012
DANDARA, Otilia. Continuitatea-dimensiune inerentă a fenomenului educaţional. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2006, nr. 5-6(40), pp. 27-29. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 5-6(40) / 2006 / ISSN 1810-6455

Continuitatea-dimensiune inerentă a fenomenului educaţional
CZU: 37.013.2

Pag. 27-29

Dandara Otilia
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 17 decembrie 2013


Dublin Core Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'>
<dc:creator>Dandara, O.N.</dc:creator>
<dc:date>2006-12-01</dc:date>
<dc:source>Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională 40 (5-6) 27-29</dc:source>
<dc:title>Continuitatea-dimensiune inerentă a fenomenului educaţional</dc:title>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type>
</oai_dc:dc>