Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
879 14 |
Ultima descărcare din IBN: 2021-12-09 15:02 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.013.2 (73) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3934) |
SM ISO690:2012 DANDARA, Otilia. Continuitatea-dimensiune inerentă a fenomenului educaţional. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2006, nr. 5-6(40), pp. 27-29. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 5-6(40) / 2006 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.013.2 | ||||||
Pag. 27-29 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Dandara, O.N.</dc:creator> <dc:date>2006-12-01</dc:date> <dc:source>Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională 40 (5-6) 27-29</dc:source> <dc:title>Continuitatea-dimensiune inerentă a fenomenului educaţional</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>