Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-25 01:24 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
001.895:640.4(478) (1) |
General methodology. Scientific and technical methods of research. Scientific analysis and synthesis (1159) |
Types of household (60) |
![]() GHIŢIU, Lilia. Aspecte ale implementării inovаţiilor în domeniul serviciilor hoteliere în Republica Moldova. In: Creşterea economică în condiţiile globalizării, 13-14 octombrie 2016, Chișinău. Chisinau, Moldova: Complexul Editorial INCE, 2016, Ediția 11, Vol.1, pp. 157-161. ISBN 978-9975-4453-9-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Creşterea economică în condiţiile globalizării Ediția 11, Vol.1, 2016 |
||||||
Conferința "Creşterea economică în condiţiile globalizării" Chișinău, Moldova, 13-14 octombrie 2016 | ||||||
|
||||||
CZU: 001.895:640.4(478) | ||||||
Pag. 157-161 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Pe parcursul întregii istorii moderne, inovarea s-a dovedit a fi fundamentul dezvoltării organizaţiilor comerciale. În ultimele decenii, pe măsură ce concurenţa pe piaţă s-a intensificat, iar mediul de afaceri a crescut în complexitate şi incertitudine, inovarea a devenit esenţială nu doar la performanţa unei organizaţii, aşa cum mai multe studii au demonstrat, dar şi la existenţa şi supravieţuire, lucru valabil şi pentru domeniul serviciilor hoteliere. În mod similar, o companie care nu reuşeşte să se inoveze şi rămâne blocată în "reţete industriale", va pierde în cele din urmă un avantaj competitiv. [5] Prin creşterea cheltuielilor legate de introducerea inovării în cadrul firmelor (în vederea realizării de produse/servicii noi sau cu îmbunătăţiri semnificative) se asigură şi un volum crescut de vânzări pe piaţa existentă şi pe noi pieţe de desfacere. În acest context, studiul de față explică de ce este importantă pentru creşterea competitivităţii economice a firmelor şi implicit a economiei - inovaţia, iar ţara noastră încă rămâne restanţieră la acest capitol. |
||||||
Cuvinte-cheie inovare, transfer tehnologic, servicii hoteliere, piaţă, E-Marketing |
||||||
|