Managementul inovațional – factor determinant al unei economii bazate pe cunoaștere
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
773 9
Ultima descărcare din IBN:
2023-04-01 01:57
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
005:001.895:338(478) (1)
Management (1894)
General methodology. Scientific and technical methods of research. Scientific analysis and synthesis (1147)
Economic situation. Economic policy. Management of the economy. Economic planning. Production. Services. Prices (2939)
SM ISO690:2012
CIMPOIEŞ, Dragoş, SIMCIUC, Elena. Managementul inovațional – factor determinant al unei economii bazate pe cunoaștere. In: Creşterea economică în condiţiile globalizării, 13-14 octombrie 2016, Chișinău. Chisinau, Moldova: Complexul Editorial INCE, 2016, Ediția 11, Vol.1, pp. 98-103. ISBN 978-9975-4453-9-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Creşterea economică în condiţiile globalizării
Ediția 11, Vol.1, 2016
Conferința "Creşterea economică în condiţiile globalizării"
Chișinău, Moldova, 13-14 octombrie 2016

Managementul inovațional – factor determinant al unei economii bazate pe cunoaștere

CZU: 005:001.895:338(478)

Pag. 98-103

Cimpoieş Dragoş, Simciuc Elena
 
Universitatea Agrară de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 29 decembrie 2017


Rezumat

Edificarea societății bazate pe cunoaștere este un scop care devine din ce în ce mai realizabil, datorită factorului determinant în sporirea competitivității la nivel micro și macroeconomic. Conceptul complex, obiectivele majore ale societăţii bazate pe cunoaştere fac problematică procedura de măsurare a indicatorilor săi. În acest context, studiul nostru abordează toate aceste aspecte și descrie punctul de vedere a autorilor.

Building of the knowledge-based society is a goal that becomes more and more achievable due to the determinant factor of reinforcement of the competitiveness at micro and macroeconomic levels. Complicated concept, major objectives of the knowledge society makes difficult the procedure of measuring of its indicators. In this context, our study addresses all these issues and describes the view of the authors.

Cuvinte-cheie
economia cunoașterii,

management inovaţional, copetitivitate