Parteneriatul profesor-elev-abordare psihopedagogică pragmatică
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
720 5
Ultima descărcare din IBN:
2023-06-07 15:29
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015.3 (758)
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (4036)
SM ISO690:2012
GORAŞ-POSTICĂ, Viorica. Parteneriatul profesor-elev-abordare psihopedagogică pragmatică. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2006, nr. 2-3(37), pp. 5-7. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 2-3(37) / 2006 / ISSN 1810-6455

Parteneriatul profesor-elev-abordare psihopedagogică pragmatică
CZU: 37.015.3

Pag. 5-7

Goraş-Postică Viorica
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 14 decembrie 2013


Google Scholar Export

<meta name="citation_title" content="Parteneriatul profesor-elev-abordare psihopedagogică pragmatică">
<meta name="citation_author" content="Goraş-Postică Viorica">
<meta name="citation_publication_date" content="2006/06/01">
<meta name="citation_journal_title" content="Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională">
<meta name="citation_volume" content="37">
<meta name="citation_issue" content="2-3">
<meta name="citation_firstpage" content="5">
<meta name="citation_lastpage" content="7">
<meta name="citation_pdf_url" content="https://ibn.idsi.md/sites/default/files/imag_file/Parteneriatul%20profesor_elev_abordare%20psihopedagogica%20pragmatica.pdf">