Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
737 27 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-29 11:57 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.035.3 (8) |
Kinds of school providing general education (2132) |
SM ISO690:2012 GÎRNEȚ, Margareta. Specificul lecțiilor de educație tehnologică în învățământul primar. In: Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice”, 2016, nr. 2(4), pp. 115-123. ISSN 2345-1866. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice” | ||||||
Numărul 2(4) / 2016 / ISSN 2345-1866 /ISSNe 2345-1904 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.3.035.3 | ||||||
Pag. 115-123 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Lecția a fost și rămâne forma principală de organizare a procesului instructiv-educativ. Cea mai înaltă eficiență pedagogică o ating lecțiile la care se rezolvă în complex problemele de instruire, educație și dezvoltare a copiilor. Pentru ca lecția să corespundă cerințelor contemporane, învățătorul trebuie să folosească cu iscusință toate metodele și procedeele didactice. Avand în vedere specificul Educației tehnologice problemele metodologice legate de proiectarea și conducerea acestor activități se împletesc cu problemele privitoare la tehnica executării diferitelor obiecte, confecții necesitând deci, o pregătire temeinică. Astfel, problemele metodice sunt corelate și strâns legate de cele de ordin tehnic. În organizarea și desfășurarea lecțiilor apar mereu situații noi, condiții concrete, specifice, care solicită soluții corespunzătoare. O lecție modernă este o lecție activă, în pregătirea lecției, învațătorul trebuie să-și pună în joc toate cunoștințele sale și întreaga sa picepere pentru a recurge la un registru de metode, procedee și tehnici active, angajante, în masură sa le insufle elevilor dorința de autopregătire și autoformare. |
||||||
Cuvinte-cheie lecţie, tipuri de lecții, cerințe privind organizarea eficientă a lecției |
||||||
|