Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
750 54 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-17 00:04 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.126 (125) |
Higher education. Universities. Academic study (2579) |
SM ISO690:2012 LUCHIAN, Teodosia. Dezvoltarea empatiei la studenți viitori pedagogi. In: Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice”, 2017, nr. 1(5), pp. 62-66. ISSN 2345-1866. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice” | ||||||
Numărul 1(5) / 2017 / ISSN 2345-1866 /ISSNe 2345-1904 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.126 | ||||||
Pag. 62-66 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Umanizarea relației profesor elev și restructurarea sa, care sunt orientate spre operare, implică schimbări semnificative a rolului cadrului didactic, profesorul ne mai fiind doar cel care transmite cunoștințe, propune sarcini, educă anumite comportamente la elevi. Este important ca profesorul să știe să comunice aceste cunoștințe, să le facă accesibile elevilor, să știe cum să dezvolte gândirea, memoria și imaginația lor, în funcție de particularitățile lor de vârsta și individuale, să cunoască diferite forme de motivație pentru învățare, pentru a le forma interese profunde și stabile, să aibă capacitatea de a se transpune în situația elevilor, adică să aibă o capacitate empatică. |
||||||
Cuvinte-cheie empatie, capacitate empatică, aptitudine empatică |
||||||
|