Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-27 23:14 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.013 (487) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (4076) |
![]() BOTGROS, Ion, FRANŢUZAN, Ludmila. Umanizarea – premisă a dezvoltării educaţiei ştiinţifice integralizate. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2012, nr. 2-3(72-73), pp. 23-26. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 2-3(72-73) / 2012 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.013 | ||||||
Pag. 23-26 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol se analizează conceptul de umanizare prin prisma considerentelor filozofice, psihologice şi pedagogice. Aceste considerente ne orientează spre o nouă paradigmă a educaţiei ştiinţifice în învăţămîntul preuniversitar, axat pe fuziunea strînsă între cunoaşterea ştiinţifică şi cunoaşterea spirituală, aceasta făcînd posibilă redescoperirea esenţei umane şi redobîndirea valorilor spirituale. |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Botgros, I.V.</creatorName> <affiliation>Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, Moldova, Republica</affiliation> </creator> <creator> <creatorName>Franţuzan, L.G.</creatorName> <affiliation>Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Umanizarea – premisă a dezvoltării educaţiei ştiinţifice integralizate</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2012</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1810-6455</relatedIdentifier> <subjects> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>37.013</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2012-06-27</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'>În acest articol se analizează conceptul de umanizare prin prisma considerentelor filozofice, psihologice şi pedagogice. Aceste considerente ne orientează spre o nouă paradigmă a educaţiei ştiinţifice în învăţămîntul preuniversitar, axat pe fuziunea strînsă între cunoaşterea ştiinţifică şi cunoaşterea spirituală, aceasta făcînd posibilă redescoperirea esenţei umane şi redobîndirea valorilor spirituale.</description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'>This article examines the concept of humanization in the light of considerations philosophical, psychological and pedagogical. These considerations guided us towards a new paradigm of science education on pre-university education focused on merger between scientific knowledge and spiritual knowledge that will allow the rediscovery of the human essence and its recovering the spiritual values. </description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>