Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
712 11 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-02-18 08:24 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.147.02:811.111'373.7 (1) |
Higher education. Universities. Academic study (2579) |
English language (673) |
SM ISO690:2012 SADOVEI, Larisa, BUSHNAQ, Tatiana. Indicatori ai eficienţei tehnologiilor comunicative de predare a frazeologismelor engleze în învăţămîntul superior. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2012, nr. 5-6(75-76), pp. 80-83. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 5-6(75-76) / 2012 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.147.02:811.111'373.7 | ||||||
Pag. 80-83 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Acest studiu prezintă indicatorii eficienţei tehnologiilor comunicative de predare a frazeologismelor engleze în învățămîntul superior. Integrarea frazeologismelor în predarea limbii engleze prin tehnologii comunicative determină calitatea limbajului studenţilor, reflectată de valori specifice competenţei de comunicare: identificarea, decodificarea, descoperirea echivalentului semantic în limba română, codificarea în limba engleză, utilizarea contextuală a frazeologismelor engleze, integrarea lingvistică a acestora în conversație. |
||||||
Cuvinte-cheie teaching English, higher education, communicability, linguistic competence, Strategies, indicators of efficiency |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Sadovei, L.I.</creatorName> <affiliation>Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Moldova, Republica</affiliation> </creator> <creator> <creatorName>Bushnaq, T.</creatorName> <affiliation>Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Indicatori ai eficienţei tehnologiilor comunicative de predare a frazeologismelor engleze în învăţămîntul superior</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2012</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1810-6455</relatedIdentifier> <subjects> <subject>teaching English</subject> <subject>higher education</subject> <subject>communicability</subject> <subject>linguistic competence</subject> <subject>Strategies</subject> <subject>indicators of efficiency</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>378.147.02:811.111'373.7</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2012-12-27</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'>Acest studiu prezintă indicatorii eficienţei tehnologiilor comunicative de predare a frazeologismelor engleze în învățămîntul superior. Integrarea frazeologismelor în predarea limbii engleze prin tehnologii comunicative determină calitatea limbajului studenţilor, reflectată de valori specifice competenţei de comunicare: identificarea, decodificarea, descoperirea echivalentului semantic în limba română, codificarea în limba engleză, utilizarea contextuală a frazeologismelor engleze, integrarea lingvistică a acestora în conversație. </description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'>The study presents the efficiency indicators of teaching the English phraseological units through communicative technologies in higher education. The inclusion of the phraseological units in the teaching of the English language through communicative technologies, determines the quality of the students’ English parlance reflected in the specific values of the communicative competence: identification, decoding, encoding, the contextual usage of the English phraseological units, the linguistic integration of the English phraseological units in the conversation. </description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>