Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
719 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-04-04 13:52 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.033:504.06 (7) |
Education (14334) |
Threats to the environment (916) |
SM ISO690:2012 SHALASH, Rania. Evaluating Environmental Education Programs. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2013, nr. 5-6(81-82), pp. 29-33. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 5-6(81-82) / 2013 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.033:504.06 | ||||||
Pag. 29-33 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Scopul programelor de educație ecologică/ educaţie pentru mediu este de a schimba valorile și comportamentul/ atitudinea față de sustenabilitatea și conservarea mediului. Evaluarea eficientă a programelor de mediu poate contribui la dezvoltarea acestora şi la atingerea obiectivelor stabilite. Această lucrare prezintă strategii, metode și instrumente care ajută educatorii de mediu în evaluarea programelor de educație pentru mediu. De asemenea, se descrie modelul logic de evaluare bazat pe rezultate și un plan de acţiuni care rezultă din acesta. În cele din urmă, se analizează indicatorii de rezultat, fiind recomandaţi pentru a ajuta la evaluarea impactului de durată. Rezultatele programelor de mediu (schimbarea de comportament etc.) apar în timp şi ar trebui să fie luate în consideraţie la proiectarea sau la analiza cererilor de finanțare ale acestor programe. Selectarea și utilizarea instrumentelor de evaluare necesită o expertiză temporală. Prin urmare, evaluatorii pot utiliza template-uri sau alte modele oferite de experții în domeniu. |
||||||
Cuvinte-cheie environmental education, evaluation, Action plan, formative evaluation, summative evaluation, outcome-based evaluation, process-based evaluation |
||||||
|