Educaţia interculturală în Suedia
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
637 17
Ultima descărcare din IBN:
2023-05-20 12:10
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.017(485) (1)
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3950)
SM ISO690:2012
GORAŞ-POSTICĂ, Viorica, BEZEDE, Rima. Educaţia interculturală în Suedia. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2014, nr. 5-6(87-88), pp. 50-53. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 5-6(87-88) / 2014 / ISSN 1810-6455

Educaţia interculturală în Suedia
CZU: 37.017(485)

Pag. 50-53

Goraş-Postică Viorica1, Bezede Rima2
 
1 Universitatea de Stat din Moldova,
2 Centrul Educaţional Pro Didactica
 
 
Disponibil în IBN: 9 august 2017


Rezumat

Articolul prezintă rezultatele unei vizite de studiu la Stockholm, Suedia, a unei delegaţii multiculturale în cadrul proiectului „Educaţie interculturală pe ambele maluri ale Nistrului”, iniţiat şi coordonat de C.E. PRO DIDACTICA. Valorile promovate de şcoala suedeză şi în societate sînt: libertatea, pacea, democraţia şi respectul pentru fiecare, stimularea dezvoltării creatoare a personalităţii şi a comunităţii într-o societate aflată în schimbare continuă.

The article presents the results of a study visit to Stockholm, Sweden, of a multicultural delegation implementing in the partnership the project „Intercultural Education on both banks of Nistru river”, initiated and coordinated by EC PRO DIDACTICA. The values promoted in the Swedish school and in the society are: freedom, peace, democracy and respect for each other, stimulating the creative development of personality and of the community in a rapidly changing society.

Cuvinte-cheie
intercultural education, common values,

Swedish education system, democratic approach, education for freedom and peace