Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1513 25 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-11 17:50 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.02:51 (14) |
Kinds of school providing general education (2013) |
Mathematics (1644) |
SM ISO690:2012 URSU, Ludmila. Unități de măsură pentru lungimi: captivant, util, eficient. Activități de atelier la lecțiile de matematică în clasele III-IV. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2015, nr. 3(91), pp. 49-51. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 3(91) / 2015 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.3.02:51 | ||||||
Pag. 49-51 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Acest articol abordează aspecte metodologice ale formării la elevii claselor primare a competenței de explorare/ investigare a unor situații-problemă reale sau modelate, integrînd achizițiile matematice și cele din alte domenii. Se propune un set de activități de atelier, care vizează funcționalitatea cunoștințelor și personalizarea capacităților, încadrînd forme frontale, individuale și de grup pentru organizarea clasei. |
||||||
Cuvinte-cheie primary education, mathematics, competence, curriculum, workshop, problem situation, collaborative activity, length units |
||||||
|