Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
986 59 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-30 15:54 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
005.332.1:005.73:338.48 (1) |
Management activities (438) |
Organizational management (OM) (147) |
Tourism (548) |
SM ISO690:2012 PLATON, Nicolae. Dezvoltarea performanțelor întreprinderii de turism prin prisma culturii organizaționale. In: Economica, 2017, nr. 2(100), pp. 36-50. ISSN 1810-9136. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Economica | |||||||
Numărul 2(100) / 2017 / ISSN 1810-9136 | |||||||
|
|||||||
CZU: 005.332.1:005.73:338.48 | |||||||
JEL: M1, M21 | |||||||
Pag. 36-50 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Într-o societate în care accentul se pune pe inovare și creativitate și în care întreprinderile de turism trebuie să fie flexibile pentru a face față mediului concurențial, abordarea managerială din perspectiva integrării unei culturi organizaționale performante este esențială. Întreprinderea modernă acționează într-un mediu dinamic, mediu care o obligă la schimbări permanente și eforturi investiționale considerabile în vederea folosirii oportunităților care i se oferă. Desigur, conectarea la oportunitățile mediului nu este o opțiune, ci o necesitate, mai ales în condițiile procesului de globalizare care se desfășoară în prezent. În prezentul articol, autorul descrie tipologia culturii organizaționale, caracterizând, totodată, premisele, componentele și valorile culturale specifice întreprinderilor de turism. |
|||||||
Cuvinte-cheie cultura organizaţională, cultură managerială, stil managerial, întreprindere turistică, credinţe, valori, reguli, valori culturale, norme, etică în afaceri |
|||||||
|