Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
838 20 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-10-23 22:25 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.147:336 (2) |
Higher education. Universities. Academic study (2591) |
Finance (1786) |
SM ISO690:2012 DOGA-MÎRZAC, Mariana. Utilizarea metodelor de predare-învăţare centrate pe studenţii ciclului i la disciplina „finanţe”. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2017, nr. 5(105), pp. 194-198. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 5(105) / 2017 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.147:336 | ||||||
Pag. 194-198 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Componenta metodelor educaţionale are o importanţă majoră atât sub aspectul prestaţiei, cât şi din necesitatea de a integra calitatea în predare-învăţare orientată spre studiile superioare. Seminarul universitar reprezintă, ca şi cursul, o formă de bază a activităţii didactice în învăţământul superior. În cadrul seminarului accentul este plasat pe aprofundarea, sistematizarea cunoştinţelor şi pe formarea competenţelor cognitive şi aplicative, pe formarea de atitudini integrative. Diversitatea metodelor şi mijloacelor didactice utilizate în predare şi învăţare centrate pe student răspund unei nevoi fundamentale de variaţie, diferenţiere, nuanţare şi particularizare a activităţii didactice, totodată lărgind şi acumulând considerabil experienţa de predare a cadrului didactic şi experienţa de învăţare a studenţilor, oferind posibilitatea unor strategii de acţiuni multiple, adecvate la multitudinea sarcinilor şi circumstanţelor instructiv-educative. |
||||||
Cuvinte-cheie învăţământ superior, metode de predare-învăţare, cadru didactic, metode şi mijloace didactice |
||||||
|