Utilizarea metodelor de predare-învăţare centrate pe studenţii ciclului i la disciplina „finanţe”
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
838 20
Ultima descărcare din IBN:
2023-10-23 22:25
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.147:336 (2)
Higher education. Universities. Academic study (2591)
Finance (1786)
SM ISO690:2012
DOGA-MÎRZAC, Mariana. Utilizarea metodelor de predare-învăţare centrate pe studenţii ciclului i la disciplina „finanţe”. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2017, nr. 5(105), pp. 194-198. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 5(105) / 2017 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Utilizarea metodelor de predare-învăţare centrate pe studenţii ciclului i la disciplina „finanţe”
CZU: 378.147:336

Pag. 194-198

Doga-Mîrzac Mariana
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 22 mai 2017


Rezumat

Componenta metodelor educaţionale are o importanţă majoră atât sub aspectul prestaţiei, cât şi din necesitatea de a integra calitatea în predare-învăţare orientată spre studiile superioare. Seminarul universitar reprezintă, ca şi cursul, o formă de bază a activităţii didactice în învăţământul superior. În cadrul seminarului accentul este plasat pe aprofundarea, sistematizarea cunoştinţelor şi pe formarea competenţelor cognitive şi aplicative, pe formarea de atitudini integrative. Diversitatea metodelor şi mijloacelor didactice utilizate în predare şi învăţare centrate pe student răspund unei nevoi fundamentale de variaţie, diferenţiere, nuanţare şi particularizare a activităţii didactice, totodată lărgind şi acumulând considerabil experienţa de predare a cadrului didactic şi experienţa de învăţare a studenţilor, oferind posibilitatea unor strategii de acţiuni multiple, adecvate la multitudinea sarcinilor şi circumstanţelor instructiv-educative.

Educational component methods are major importance both in terms of the benefit and the need to integrate in quality teaching and learning, geared not only towards higher education in national culture. Practical lessons as the course represents a basic form of teaching in higher education. The target practical lessons are on deepening study, systema-tization of knowledge and formation and applied cognitive powers. The diversity of teaching methods and means used in teaching and learning centered on student answer a fundamental needs of variation, specialization, customization of teaching and accumulate considerable experience of teaching. The experience of learn students to provide the possibility of multiple action strategies, appropriate to the multitude of tasks and educational circumstances.

Cuvinte-cheie
învăţământ superior, metode de predare-învăţare, cadru didactic,

metode şi mijloace didactice