Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
852 20 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-10-23 22:25 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.147:336 (2) |
Higher education. Universities. Academic study (2622) |
Finance (1800) |
SM ISO690:2012 DOGA-MÎRZAC, Mariana. Utilizarea metodelor de predare-învăţare centrate pe studenţii ciclului i la disciplina „finanţe”. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2017, nr. 5(105), pp. 194-198. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 5(105) / 2017 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.147:336 | ||||||
Pag. 194-198 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Componenta metodelor educaţionale are o importanţă majoră atât sub aspectul prestaţiei, cât şi din necesitatea de a integra calitatea în predare-învăţare orientată spre studiile superioare. Seminarul universitar reprezintă, ca şi cursul, o formă de bază a activităţii didactice în învăţământul superior. În cadrul seminarului accentul este plasat pe aprofundarea, sistematizarea cunoştinţelor şi pe formarea competenţelor cognitive şi aplicative, pe formarea de atitudini integrative. Diversitatea metodelor şi mijloacelor didactice utilizate în predare şi învăţare centrate pe student răspund unei nevoi fundamentale de variaţie, diferenţiere, nuanţare şi particularizare a activităţii didactice, totodată lărgind şi acumulând considerabil experienţa de predare a cadrului didactic şi experienţa de învăţare a studenţilor, oferind posibilitatea unor strategii de acţiuni multiple, adecvate la multitudinea sarcinilor şi circumstanţelor instructiv-educative. |
||||||
Cuvinte-cheie învăţământ superior, metode de predare-învăţare, cadru didactic, metode şi mijloace didactice |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Doga-Mîrzac, M.V.</creatorName> <affiliation>Universitatea de Stat din Moldova, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Utilizarea metodelor de predare-învăţare centrate pe studenţii ciclului i la disciplina „finanţe”</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2017</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1857-2103</relatedIdentifier> <subjects> <subject>învăţământ superior</subject> <subject>metode de predare-învăţare</subject> <subject>cadru didactic</subject> <subject>metode şi mijloace didactice</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>378.147:336</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2017-04-28</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'>Componenta metodelor educaţionale are o importanţă majoră atât sub aspectul prestaţiei, cât şi din necesitatea de a integra calitatea în predare-învăţare orientată spre studiile superioare. Seminarul universitar reprezintă, ca şi cursul, o formă de bază a activităţii didactice în învăţământul superior. În cadrul seminarului accentul este plasat pe aprofundarea, sistematizarea cunoştinţelor şi pe formarea competenţelor cognitive şi aplicative, pe formarea de atitudini integrative. Diversitatea metodelor şi mijloacelor didactice utilizate în predare şi învăţare centrate pe student răspund unei nevoi fundamentale de variaţie, diferenţiere, nuanţare şi particularizare a activităţii didactice, totodată lărgind şi acumulând considerabil experienţa de predare a cadrului didactic şi experienţa de învăţare a studenţilor, oferind posibilitatea unor strategii de acţiuni multiple, adecvate la multitudinea sarcinilor şi circumstanţelor instructiv-educative. </description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'>Educational component methods are major importance both in terms of the benefit and the need to integrate in quality teaching and learning, geared not only towards higher education in national culture. Practical lessons as the course represents a basic form of teaching in higher education. The target practical lessons are on deepening study, systema-tization of knowledge and formation and applied cognitive powers. The diversity of teaching methods and means used in teaching and learning centered on student answer a fundamental needs of variation, specialization, customization of teaching and accumulate considerable experience of teaching. The experience of learn students to provide the possibility of multiple action strategies, appropriate to the multitude of tasks and educational circumstances. </description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>