Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-21 14:19 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.015.3 (62) |
Kinds of school providing general education (2122) |
![]() SARANCIUC-GORDEA, Liliana, CHIVIRIGA, Dana. Măsuri de ameliorare şi de prevenire a surmenajului pe parcursul procesului educaţional în clasele primare. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2016, nr. 2(9), pp. 103-110. ISSN 1857-0623. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 2(9) / 2016 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.3.015.3 | ||||||
Pag. 103-110 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Articolul dat, elucidează suportul teoretic al surmenajului şcolar şi detaliază un model practic de măsuri în vedera ameliorării şi prevenirii surmenajului la elevii din clasele primare. |
||||||
|
Cerif XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <CERIF xmlns='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1' xsi:schemaLocation='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1 http://www.eurocris.org/Uploads/Web%20pages/CERIF-1.5/CERIF_1.5_1.xsd' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' release='1.5' date='2012-10-07' sourceDatabase='Output Profile'> <cfResPubl> <cfResPublId>ibn-ResPubl-50041</cfResPublId> <cfResPublDate>2016-12-13</cfResPublDate> <cfVol>9</cfVol> <cfIssue>2</cfIssue> <cfStartPage>103</cfStartPage> <cfISSN>1857-0623</cfISSN> <cfURI>https://ibn.idsi.md/ro/vizualizare_articol/50041</cfURI> <cfTitle cfLangCode='RO' cfTrans='o'>Măsuri de ameliorare şi de prevenire a surmenajului pe parcursul procesului educaţional în clasele primare</cfTitle> <cfAbstr cfLangCode='RO' cfTrans='o'>Articolul dat, elucidează suportul teoretic al surmenajului şcolar şi detaliază un model practic de măsuri în vedera ameliorării şi prevenirii surmenajului la elevii din clasele primare. </cfAbstr> <cfAbstr cfLangCode='FR' cfTrans='o'>Dans cet article est élucidé le support théorique de l'épuisement scolaire, est analysé un modèle pratique d’intervention visant l’amélioration et la prévention de l'épuisement chez les élèves de l'école primaire.</cfAbstr> <cfResPubl_Class> <cfClassId>eda2d9e9-34c5-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassId> <cfClassSchemeId>759af938-34ae-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2016-12-13T24:00:00</cfStartDate> </cfResPubl_Class> <cfResPubl_Class> <cfClassId>e601872f-4b7e-4d88-929f-7df027b226c9</cfClassId> <cfClassSchemeId>40e90e2f-446d-460a-98e5-5dce57550c48</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2016-12-13T24:00:00</cfStartDate> </cfResPubl_Class> <cfPers_ResPubl> <cfPersId>ibn-person-10806</cfPersId> <cfClassId>49815870-1cfe-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassId> <cfClassSchemeId>b7135ad0-1d00-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2016-12-13T24:00:00</cfStartDate> </cfPers_ResPubl> <cfPers_ResPubl> <cfPersId>ibn-person-49345</cfPersId> <cfClassId>49815870-1cfe-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassId> <cfClassSchemeId>b7135ad0-1d00-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2016-12-13T24:00:00</cfStartDate> </cfPers_ResPubl> </cfResPubl> <cfPers> <cfPersId>ibn-Pers-10806</cfPersId> <cfPersName_Pers> <cfPersNameId>ibn-PersName-10806-2</cfPersNameId> <cfClassId>55f90543-d631-42eb-8d47-d8d9266cbb26</cfClassId> <cfClassSchemeId>7375609d-cfa6-45ce-a803-75de69abe21f</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2016-12-13T24:00:00</cfStartDate> <cfFamilyNames>Saranciuc-Gordea</cfFamilyNames> <cfFirstNames>Liliana</cfFirstNames> </cfPersName_Pers> </cfPers> <cfPers> <cfPersId>ibn-Pers-49345</cfPersId> <cfPersName_Pers> <cfPersNameId>ibn-PersName-49345-2</cfPersNameId> <cfClassId>55f90543-d631-42eb-8d47-d8d9266cbb26</cfClassId> <cfClassSchemeId>7375609d-cfa6-45ce-a803-75de69abe21f</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2016-12-13T24:00:00</cfStartDate> <cfFamilyNames>Chiviriga</cfFamilyNames> <cfFirstNames>Dana</cfFirstNames> </cfPersName_Pers> </cfPers> </CERIF>