Consilierea carierei la adolescenţi – o abordare integrativă
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1032 157
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-23 18:59
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.048.4-053.6 (3)
Education in relation to the educand, pupil. Guidance (250)
SM ISO690:2012
BARBĂROŞ, Tatiana. Consilierea carierei la adolescenţi – o abordare integrativă. In: Univers Pedagogic, 2010, nr. 4, pp. 53-59. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 4 / 2010 / ISSN 1811-5470

Consilierea carierei la adolescenţi – o abordare integrativă
CZU: 37.048.4-053.6

Pag. 53-59

Barbăroş Tatiana
 
Centrul Judeţean de Resurse şi de Asistenţă Educaţională, Constanţa
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 28 iunie 2016


Rezumat

Consilierea specifică orientării şcolare şi profesionale a elevilor, reprezintă, alături de consilierea psihologică, o componentă intrinsecă a consilierii şcolare. Unitatea pe care se bazează consilierea şcolară este triada: familie-copil-şcoală, aceasta urmând realizarea unei relaţii viabile între trei termeni ai relaţiei, în vederea desfăşurării unei educaţii eficiente şi a dezvoltării optime a personalităţii adolescentului, instrumentându-l cu abilităţi pentru o opţiune profesională adecvată.

Counseling specific of pupils’ school and professional orientation represents an intrinsic component of school counseling alongsite psychological counseling. The unity on which the school counseling is based is three-sided: Family – child – school, which forms a viable relation within the three members in order to perform an efficient education and an optimal development of the adolescent’s personality through providing him with the adequate professional option abilities.