Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
868 47 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-25 20:57 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3:796.322-053.2 (1) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3934) |
Recreation. Entertainment. Games. Sport (1700) |
SM ISO690:2012 FERENŢ, Raul-Lucian. Factori motivaţionali la copii în practicarea jocului de handbal. In: Ştiinţa Culturii Fizice, 2015, nr. 23(3), pp. 20-26. ISSN 1857-4114. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Ştiinţa Culturii Fizice | ||||||
Numărul 23(3) / 2015 / ISSN 1857-4114 /ISSNe 2537-6438 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015.3:796.322-053.2 | ||||||
Pag. 20-26 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În sportul de performanță și în cel de întreținere (sportul pentru toţi), motivația joacă un rol extrem de important pentru obținerea succesului şi atingerea obiectivelor. Deși suntem tentați să credem că obținerea succesului în sport se datorează doar aptitudinilor înnăscute, trebuie să fim conștienți de faptul că la același nivel al importanței se situează și motivația. Consemnăm faptul că motivația se referă la procesul psihic, care provoacă, orientează și susține anumite comportamente ale unei persoane. Prin urmare, motivaţia constituie o problemă care a atras permanent atenţia specialiştilor din psihologia sportului. Realizarea unei motivaţii puternice şi durabile pe tot parcursul vieţii pentru practicarea unui sport reprezintă unul dintre obiectivele finale ale educaţiei fizice la orice nivel. |
||||||
Cuvinte-cheie motivaţie, factori motivaţionali, performanţă., componente ale motivaţiei, forme/aspecte ale motivaţiei |
||||||
|